Skriv et nyt indlæg i gæstebogen

 
 
 
 
 
 

Felter markeret med * er obligatoriske.
Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort.
Det er muligt, at dit indlæg først vil blive vist i gæstebogen, efter det er blevet gennemlæst.
Vi forbeholder os retten til at redigere, slette, eller ikke at offentliggøre indlæg.
berit berit fra københavn skrev den 27. november 2017 kl. 20:44
Kære alle 3. Tak for endnu en fantastisk julekoncert, Jeres toner går lige i hjertet. også tak til Inger for den fine lys sætning Sidder og høre cd èn , er slet ikke færdig med at lytte til Jeres musik. Fortsat god turne og god jul. Kærlig hilsen Berit
Vent venligst …

Godt_billede_Per