Kære alle 3.
Tak for endnu en fantastisk julekoncert, Jeres toner går lige i hjertet.
også tak til Inger for den fine lys sætning
Sidder og høre cd èn , er slet ikke færdig med at lytte til Jeres musik.
Fortsat god turne og god jul. Kærlig hilsen Berit



