Carsten Tornbo
fra København skrev den 12. september 2017 kl. 18:01
Hej,
Det er tarveligt at du ikke spiller julekoncert i København eller omegn. Du har rigtig mage fans ovre i Københavnstrup.....
Men så må vi jo tage turen til Næstved, for din julekoncert skal vi i hvert tilfælde se......
Mange glade hilsener