Hej Per
Tak for en fantastisk oplevelse i Kongens Have i går. Desværre nåede vi ikke hele koncerten - der var mange, vi gerne ville høre. Men vi var helt vilde med din optræden. Du er fantastisk dygtig og mestrer samtidig fortællekunsten. På en skala fra 1 til 10 ligger du på 100.



