Otto V. Ludvigsen og Ulla Eyde
skrev den 14. februar 2014 kl. 13:27
Vi vil blot melde os og fortælle, at vi har været inde på din flotte hjemmeside og hørt trompetstrofer af højeste kvalitet. PS Det var os I mødte på parkeringspladsen ved "Montemarina" forleden aften - Fortsat god ferie. Mvh Ulla og Otto