Ulla Kristiansen skrev den 26. maj 2014 kl. 19:19 Hej per Tusinde tak for en Rigtig god og varm konsert i Rudkøbing her i eftermiddag! Det var bare så skønt at lytte på. Hilsen Ulla ... Slå denne metabox til/fra Permalink Vent venligst …