KarinLlyck skrev den 20. december 2014 kl. 17:55 Hej Per. Jeg sidder og nyder din dejlige julekoncert som jeg har fået i 60 års gave. Det er nogle velkvalificerede kollegaer du har med. Kan i have en rigtig god jul og et godt nytår. Vi ses. Kh Karin Din gamle klassekammerat ... Slå denne metabox til/fra Permalink Vent venligst …