Skriv et nyt indlæg i gæstebogen

 
 
 
 
 
 

Felter markeret med * er obligatoriske.
Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort.
Det er muligt, at dit indlæg først vil blive vist i gæstebogen, efter det er blevet gennemlæst.
Vi forbeholder os retten til at redigere, slette, eller ikke at offentliggøre indlæg.
KarinLlyck KarinLlyck skrev den 20. december 2014 kl. 17:55
Hej Per. Jeg sidder og nyder din dejlige julekoncert som jeg har fået i 60 års gave. Det er nogle velkvalificerede kollegaer du har med. Kan i have en rigtig god jul og et godt nytår. Vi ses. Kh Karin Din gamle klassekammerat
Vent venligst …

Godt_billede_Per