Sonja og Peter
fra 7990 Ø.Assels Mors skrev den 6. december 2017 kl. 17:24
Tusind tak for en fantastisk koncert i Ø.Jølby Frimenighedskirke d. 3-12-2017
Vi sidder og lytter til din jule CD hver aften når vi får vores fyraftensøl ( det er som at være der selv) Håber du kommer igen.
GOD JUL